۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
مقام معظم رهبری
تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها
1401/05/01

پیام مدیران شهری لار در پی دعوت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از کشتی گیر لارستانی به‌ عنوان تنها نماینده استان فارس در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار و نواز شریفی لاری شهردار این شهر، در پی دعوت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از «محمدرضا عسکرپور» کشتی گیر لارستانی به‌ عنوان تنها نماینده استان فارس در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور، در پیامی مشترک این افتخار غرور آفرین را تبریک گفتند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ پیام مدیران شهری به این شرح است:

قو علی خدمتک جوارحی

منطقه لار و لارستان بزرگ از دیر باز مهد تمدن، علم، فرهنگ و ورزش در تاریخ ایران زمین بوده، هست و خواهد بود. و این خطه پهناور از ایران اسلامی در دروان شکوهمند انقلاب، فرزندان شایسته ای را در زمینه های مخلتف علمی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و... تقدیم جامعه نموده است.

 

و امروز بسیار خرسندیم که بار دیگر ورزشکاری افتخار آفرین از خاک گرم جنوب، از شهر عالمان مجاهد و نستوه و اولین خاستگاه حکومت اسلامی در ایران با تلاش و پشتکار شبانه روزی و پیروزی های پی در پی در میدان مبارزه و حمایت های مسئولین شهرستان، شهروندان و از همه مهمتر؛ خانواده، موفق شد به‌ عنوان تنها نماینده استان فارس به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور راه پیدا کند و برگ زرین دیگری بر افتخارات لار و لارستان بزرگ افزوده شود.

 

اینجانبان این موفقیت و افتخار را به جامعه ورزش لارستان بزرگ، همشهریان و بویژه خانواده «محمدرضا عسکرپور؛ این قهرمان غرور آفرین» تبریک عرض نموده؛ پیروزی، سربلندی و سلامتی جوانان و پیشکسوتان افتخار آفرین این مرز و بوم را از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

 

زینل قنبری - رئیس شورای اسلامی شهر لار

نواز شریفی لاری - شهردار لار

منبع: روابط عمومی شهرداری لار
نویسنده: سید کامران علوی
تعداد بازدید: 1068
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal