۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مقام معظم رهبری
تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها
1401/05/07

پیام مدیران شهری لار به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار و نواز شریفی لاری شهردار این شهر در پیامی مشترک فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفتند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در پیام مدیران شهری آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

 

فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان را به همه حق طلبان و آزادگان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ویژه مردم ولایی منطقه لار و لارستان بزرگ تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

 

محرم، یاد آور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حکایت بی بدیل رشادت انسان‌های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. آزادگان غیوری که زندگی را با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق معنا بخشیدند.

 

اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما دل ها هم چنان شیفته پیام کربلا است و هر محرم شرح ایثار حماسه سازان عاشورا؛ جهان را به شمیم جان نواز “باز این چه شورش است” معطر می سازد.

 

امسال نیز به دلیل موج جدید کرونا ویروس، برگزاری مراسم سوگواری محرم در میهن اسلامی ما و در منطقه لارستان بزرگ با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بوده، اما این ایام فرصت گرانبهایی است تا عاشقان و مریدان آن حضرت و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) در کنار عزاداری برای شهیدان کربلا، به تامل و تعمق بیشتر در خصوص فلسفه نهضت و اهداف قیام امام حسین (ع) پرداخته و برای بهره مندی از آموخته های گرانقدر مکتب عاشورا بیشتر تلاش کنند.

 

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات سوگواران عزیز در عزاداری محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، از پروردگار متعال می خواهیم ما را در زمره رهروان راستین آن امام بزرگوار و حافظان فرهنگ ظلم ستیزی و عدالت محوری قرار دهد.

 

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار

نواز شریفی لاری شهردار لار

منبع: روابط عمومی شهرداری لار
نویسنده: سید کامران علوی
تعداد بازدید: 778
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal