۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مقام معظم رهبری
تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها
1401/05/18

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛ تقدیر مرکز هماهنگی های کانون خدمت رضوی لارستان از مدیر روابط عمومی شهرداری لار و خبرنگار رسمی آستان نیوز

به مناسبت 17 مردادماه، روز خبرنگار؛ در مراسمی از سوی مرکز هماهنگی های کانون خدمت رضوی لارستان  و با حضور شهردار لار و مدیر این مرکز، از مدیر روابط عمومی شهرداری لار و خبرنگار رسمی آستان نیوز (پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی) تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم که با حضور نواز شریفی لاری شهردار لار، هادی جهانگیری مدیر مرکز هماهنگی های کانون خدمت رضوی لارستان و تنی چند از خادمیاران رضوی شهرستان در محل دفتر شهردار برگزار شد، نواز شریفی لاری در سخنانی؛ خدمات ارزنده سید کامران علوی بعنوان مدیر روابط عمومی شهرداری لار و خبرنگار فعال شهرستان را خدماتی ارزنده و مثال زدنی بر شمرد.

 

هادی جهانگیری مدیر مرکز هماهنگی های کانون خدمت رضوی لارستان نیز از فعالیت رسانه ای این فعال فرهنگی و اجتماعی که علاوه بر کار روابط عمومی و خبرنگاری در سطح شهرستان،  نزدیک به دو سال است که بعنوان خبرنگار رسمی آستان نیوز (پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی) فعالیت می نماید، تقدیر کرد.

 

در این مراسم، هدایای تبرکی بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) با دستان شهردار لار و مدیر مرکز هماهنگی های کانون خدمت رضوی لارستان به سید کامران علوی اهدا شد.

 
 
منبع: روابط عمومی شهرداری لار
نویسنده: سید کامران علوی
تعداد بازدید: 862
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal